Training Gastvrijheid

Iedere medewerker, van schoonmaker tot directeur, heeft de verantwoordelijkheid zich gastvrij te gedragen!

Het gevoel dat uw gast heeft is essentieel voor de échte beleving bij uw dienst of product!
Hoe goed uw produkt en hoe gunstig de prijs ook is, het echte verschil wordt gemaakt door uw medewerkers!
Zij maken het verschil door gastvrij te handelen. Aandacht, interesse en enthousiasme voor iedere klant!
Uw medewerkers zorgen ervoor dat uw gasten bereid zijn meer te besteden en u ook in de toekomst weer zullen bezoeken!

Gastvrijheid is een onderwerp waar we niet over uitgepraat raken. Bijna ieder bedrijf beweert klantgericht te zijn, service te verlenen. Maar hoe ervaren uw klanten dit?

Effective Trainingen brengt het enthousiasme bij uw medewerkers terug en helpt hen weer die frisse blik te geven op het gebied van hospitality & communicatie. Communicatie, verbaal en non-verbaal is van groot belang in het contact met onze gasten. We besteden aandacht aan de valkuilen zoals bedrijfsblindheid en de drukte van alledag waardoor men soms ‘vergeet’ gastvrij te zijn. Door op een interactieve manier te trainen en de tijd te nemen voor het uitwisselen en reflecteren van ervaringen zorgen wij ervoor dat iedere medewerker met zijn eigen bijzondere persoonlijkheid het verschil gaat maken!